Producent
Cena
-
od
do
ART BRANDING 2, IGOR GAŁĄZKIEWICZ
IGOR GAŁĄZKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328911406
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka,...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING DOŚWIADCZEŃ, MONIKA BOGUSZEWICZ-KREFT
MONIKA BOGUSZEWICZ-KREFT, CEDEWU, 2020, 9788381023665
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE, ZBIGNIEW ŁUCKI
ZBIGNIEW ŁUCKI, CEDEWU, 2017, 9788375568332
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING. KLUCZOWE POJĘCIA I PRAKTYCZNE..
PRACA ZBIOROWA, PWE, 2022, 9788320819571
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING. KONCEPCJA SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ
LECHOSŁAW GARBARSKI, PWE, 2011, 9788320819472
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ
MICHAŁ MAKOWSKI, CEDEWU, 2020, 9788381023672
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
REKLAMA WCZORAJ I DZIŚ, PRACA ZBIOROWA
PRACA ZBIOROWA, DIFIN, 2016, 9788379309085
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin