
Producent
-
ARKADY (1)
-
ASPRA (1)
-
CEDEWU (9)
-
EMKA (1)
-
ESTERI (1)
-
LIBRON (1)
-
LINIA SP. Z O.O. (1)
-
LITERANOVA (1)
-
NOVAE RES (1)
-
ONE PRESS / HELION (10)
-
ONEPRESS / HELION (4)
-
POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE (3)
-
PWE (5)
-
REBIS (1)
-
UMCS (1)
-
WEKTORY (1)
-
WOLTERS KLUWER (2)
-
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO (1)
-
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO (2)
Cena
-
od
do
ATRAKCYJNOŚĆ POLSKI, MAZOWSZA I WARSZAWY

RED. IRENEUSZ MICHAŁKÓW, WALDEMAR PIÓREK, ASPRA, 2010, 9788375451634
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publikacji zwrócono uwagę na pilną potrzebę działań na rzecz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ

DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328396616
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..

DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788383227306
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA

MAJA GOJTOWSKA, WOLTERS KLUWER, 2019, 9788381609111
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
CONTROLLING DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

WOJCIECH GRZEGORCZYK, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 2023, 9788383312293
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW

NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788383223773
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
DATA DRIVEN MARKETING, ADRIAN ANDRZEJCZYK

ADRIAN ANDRZEJCZYK, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788383227283
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne,...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II

BARBARA CENDROWSKA, ANETA SOKÓŁ, POLA ŻYLIŃSKA, CEDEWU, 2018, 9788381020695
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
ETYCZNE STANDARDY MARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO W.2

MARTA MAKOWSKA, CEDEWU, 2023, 9788381027557
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
FINANSOWANIE MARKETINGU W OCHRONIE ZDROWIA W.2

AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA, CEDEWU, 2024, 9788381028523
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY GIER..

PAWEŁ TKACZYK, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788328916470
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...

STACY MITCHELL, WEKTORY, 2016, 9788360562925
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
INFLUENCER MARKETING, ANNA ŁASZKIEWICZ

ANNA ŁASZKIEWICZ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 2022, 9788383310879
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
INTERNACJONALIZACJA I MARKETING UNIWERSYTETÓW

ŁUKASZ SUŁKOWSKI, ROBERT SELIGA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, 2019, 9788323347286
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?

PIOTR GOLCZYK, NOVAE RES, 2018, 9788381472173
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM

ANNA ROGALA, BOGNA PILARCZYK, CEDEWU, 2023, 9788381027014
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKA MODOWA, PRACA ZBIOROWA

PRACA ZBIOROWA, PWE, 2018, 9788320823141
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKA PRACODAWCY W KONKUROWANIU NA RYNKU PRACY

ANNA RYCHWALSKA, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2024, 9788320825596
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin