Producent
Cena
-
od
do
BHP W BRANŻY HOTELARSKIEJ WSIP, JANUSZ CICHY
JANUSZ CICHY, WSIP, 2016, 9788302157691
W podręczniku omówiono zasady ochrony przeciwpożarowej w przedsiębiorstwie hotelarskim oraz kwestie odnoszące się do ergonomii pracy. Scharakteryzowano również źródła i czynniki szkodliwe w środowisku pracy oraz środki ochrony niezbędne do wykonywania zadań zawodowych. Dodatkowo przybliżono przepisy...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DOKUMENTACJA HOTELOWA. KWALIFIKACJA HGT.06.
BEATA BODUSZ, FORMAT-AB, 2020, 9788389184948
DOKUMENTACJA HOTELOWA do kwalifikacji HGT.06. Realizacja usług w recepcji to nowoczesne, kolorowe, dostosowane do najnowszej podstawy programowej ćwiczenia, które zawierają aż 75 zupełnie nowych zadań oraz formularzy dokumentów hotelowych do wypełnienia. Ćwiczenia kształtują umiejętność wypełniania...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI PODR. CZ.1 HOTELARSTWO T. III
BARBARA CYMAŃSKA-GARBOWSKA, DANUTA WITRYKUS, JADW, WSIP, 2018, 9788302147050
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizacyjnego hotelu, roli recepcji, bezpieczeństwa pracy w...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI. HOTELARSTWO REA - WSIP
BARBARA CYMAŃSKA-GARBOWSKA, DANUTA WITRYKUS, JADW, WSIP, 2019, 9788302147388
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:struktury organizacyjnej recepcji,rezerwacji, procedur przyjęcia gości do hotelu,obsługi gości w...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
HOTELARSTWO CZ. III DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI FORMAT-AB
POD RED. BEATY SAWICKIEJ, FORMAT-AB, 2014, 9788389184504
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
HOTELARSTWO CZ. VI MARKETING USŁUG HOT. FORMAT-AB
POD. RED. BEATY SAWICKIEJ I MONIKI ŚWIĄTKOWSKIEJ, FORMAT-AB, 2015, 9788389184634
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
INFORMACJA TURYSTYCZNA. BAZY DANYCH I MAT. PROMOC.
ZYGMUNT KRUCZEK, WSIP, 2013, 9788302135453
Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych przy tworzeniu i aktualizowaniu baz danych informacji turystycznej, opracowywaniu materiałów...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
INFORMACJA TURYSTYCZNA. GEOGRAFIA, ZYGMUNT KRUCZEK
ZYGMUNT KRUCZEK, WSIP, 2013, 9788302135446
Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności korzystania ze źródeł informacji geograficznej i udzielania informacji dotyczących walorów turystycznych...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
JĘZYK ANGIELSKI ZAWODOWY W TURYSTYCE ĆW 2017 WSIP
MAGDALENA SAMULCZYK-WOLSKA, WSIP, 2017, 9788302133442
Zeszyt ćwiczeń do nauki języka angielskiego zawodowego w branży turystyczno-hotelarskiej.
W publikacji zawarto ćwiczenia związane m.in. z biurem podróży, formami turystyki, atrakcjami turystycznymi, organizacją imprez turystycznych, rodzajami usług i ich rezerwacją, obiektami...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
JĘZYK NIEMIECKI ZAWODOWY W BRANŻY TURYST. - HOTEL.
PATRYK CHOMICKI, WSIP, 2013, 9788302133459
Zeszyt ćwiczeń do nauki języka niemieckiego zawodowego w branży turystyczno-hotelarskiej obejmuje następujące treści: biuro podróży, formy turystyki, atrakcje turystyczne Polski, kraje i narodowości, na dworcu, na lotnisku, wypożyczenie samochodu, organizacja imprez turystycznych, rodzaje usług...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
KWALIFIKACJA SPL.02.3, SPL.02.4 ĆW. CZ.1 EMPI2
ALEKSANDRA LEWANDOWSKA, EMPI2, 2020, 9788365149817
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali; kwalifikacja SPL.02.3 i SPL.02.4; typ szkoły: technikum.
Aleksandra Lewandowska absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, nauczycielka i egzaminatorka w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali,...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
KWALIFIKACJA SPL.02.4. ORG. I WYK. OBSŁUGI.. CZ.2
ALEKSANDRA LEWANDOWSKA, EMPI2, 2020, 9788365149824
NOWOŚĆ!
zeszyt ćwiczeń przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali; kwalifikacja SPL.02.4; typ szkoły: technikum
Autorka: Aleksandra Lewandowska
Wyd. 1, 2020
oprawa: miękka
Zeszyt ćwiczeń zawiera krótsze i dłuższe zadania otwarte....
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING USŁUG HOTELARSKICH HOTELARSTWO TOM 1 REA
ADAM STEFAŃSKI, WSIP, 2014, 9788302146954
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH REA - WSIP
RENATA TYLIŃSKA, WSIP, 2014, 9788302147685
Podręcznik zawiera:
- wprowadzenie w zasady marketingu,
- charakterystykę rynku usług turystycznych,
- omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIAD. USŁUGI HOTEL. CZ.1
BEATA SAWICKA (RED.), FORMAT-AB, 2019, 9788389184856
"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIAD. USŁUGI HOTEL. CZ.2
BEATA SAWICKA (RED.), FORMAT-AB, 2019, 9788389184863
"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
OBSŁUGA GOŚCI. KWAL. HGT.03. PODR. CZ.2 WSIP
WITOLD DROGOŃ, BOŻENA GRANECKA-WRZOSEK, WSIP, 2019, 9788302183065
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
OBSŁUGA GOŚCI. KWAL. HGT.03. ZB. ZAD. WSIP
WITOLD DROGOŃ, BOŻENA GRANECKA-WRZOSEK, WSIP, 2019, 9788302183096
Zeszyt ćwiczeń skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie hotelarskim to idealna publikacja uzupełniająca podręczniki z zakresu obsługi gości...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin